Segons una enquesta feta a diferents alumnes de La Salle Premià de Mar la pressió social pot conduir a realitzar actes perjudicials per a la salut
Avui en dia, els i les joves lluitem per a ser acceptats en aquesta societat, i per a això, patim dia a dia, la pressió social que es fa palesa en molts àmbits del nostre dia a dia. Des de les xarxes socials a la vida dins i fora de l’escola.
Hem volgut fer una entrevista als alumnes de l’ESO de la Salle Premià en la qual ens hem volgut fixar sobretot en el que fan habitualment i en si són conscients de patir pressió social en el seu dia a dia. Hem realitzat una enquesta de 6 preguntes amb les quals podem assabentar-nos, anònimament, d’una petita part de la vida d’aquests alumnes.






Les dates de l’enquesta mostren com la majoria dels joves de l’escola, tenen bastanta addició al mòbil, ja que acostumen a estar connectats una mitjana de més de 5 hores al dia. A més a més, també hem pogut veure que actualment, un baix percentatge, utilitza aplicacions per a buscar una relació.
D’altra banda, ens hem assabentat de que avui en dia els joves patim molta pressió social per part de tothom i per aquesta, podem arribar a fer coses perjudicials per a la nostra salut.
Fet per: María Damians, Mar Sabí, Maria Altamirano, Nora Duran i Mireia Ramírez.